SUPPORT

Telefonsupport dagtid 08.00-17.00 CET  Tel: +46 36-440 34 25

Support under övrig tid, se Jourtjänst nedan.
Vid ej akuta ärenden, skicka mail till: support@cubecorner.se
Om du kontaktar vår support via telefon ber vi dig även skicka ett e-mail till support@cubecorner.se med information och kontaktuppgifter. Detta för att vi lättare ska kunna hantera ditt ärende.


Läs våra Villkor vid support här


TeamViewer (uppkoppling mot din dator)

TeamViewer är en tjänst som gör att vi kan spegla din dator och därmed instruera och hjälpa dig aktivt. När du vill använda TeamViewer tar du kontakt med en av våra supporttekniker.

Instruktioner för TeamViewer:

teamviewer logo

  1. Klicka på bilden och svara ja på eventuella frågor gällande installation.
  2. När du får upp anslutningen uppger du nummer och pinkod till teknikern som då kan ansluta till din dator. Ni ser nu samma sak på era skärmar och det är din skärm som visas.
  3. Efter avslutad support stängs anslutningen och komponenten tas bort, detta medför att teknikern kan ansluta en gång med ditt medgivande då du lämnar ut koderna. Om du vill använda TeamViewer igen måste processen upprepas.

Om du har mer frågor kring hur en anslutning skapas kan våra supporttekniker hjälpa dig med detta när du talar med dem.


Jourtjänst Tel: 036-44 03 410 (Endast avtalskunder)

Jouren är öppen alla dagar, dygnet runt, för våra avtalskunder då vår telefonsupport är stängd.
Den som tar emot ditt ärende kommer att vilja få bekräftat att du accepterar villkoren innan support medges samt noterar ditt namn, telefonnummer och vilket företag det gäller.